2012年3月21日 星期三

蝴蝶夢


自從新書《特首開工喇》出版之後,有朋友碰面時會叫我做作家,但實在真有D唔好意思同非常唔習慣呢,真係唔敢當。我仲係喜歡大家叫我做阿水好喇。

其實我同好多朋友一樣,都係一個普普通通生活喺香港既小市民。星期一至五每日如常咁返工,如常咁OT,每日食差唔多既早餐、午餐同晚餐。有兩個仔女,同其他小朋友一樣,有可愛既時候,亦都有頑皮既時候。週末一般都係家庭聚會又或者同朋友聚下舊食餐飯,互相講下大家既近況。每個星期大概都係如是咁樣過去。

一切雖然刻板但總算安穩,係好應該感恩既。呢幾年,社會上有越來越多比我地冇咁幸運,生活欠缺安穩既人,但係我地又有冇諗過自己其實又可以安穩多幾多年呢?

平時我地可能好少停低落黎,細心去睇下我地呢個城市其實變左幾多:

以前既戲院可能已經變成左名店,幫襯開既茶餐廳變左做金舖,梗有一間喺左近既除左係便利店仲有葯房。

行人路濶左,公共空間多左,但同時規距亦都多左,保安嚴密左,行人路上又可唔可以好似以前一樣咁自由呢?

幼稚園入學面試既人龍一年比一年長,你以為經派位入讀既中小學唔知邊一年起已經轉左做直資,A level唔再叫A level而係叫中學文憑試,考既人唔再只係幾萬人,而係七萬幾人。
大學雖然大左,但係學生可以自由留連既地方可能仲少左添,而且可以容納既聲音亦都少左。

公立醫院既急症室除左要處理危機同急症、照顧濫用急症室服務既病人,仲要隨時變身產房為內地孕婦接生。

商場越起越多,越來越靚,但選擇卻越來越少;商業大厦越起越高,不過成功既企業又有幾多間呢?

交通網絡越來越發達,但唔見得可以路路暢通。

一間鐵路公司最賺錢既業務唔再係鐵路而係地產項目。

私人樓盤遍地開花,但好多樓盤既名我地已經唔識讀;68樓上一層原來已經係88樓;平台亦即係地下。

我地講保育多左,但有歷史價值、集體回憶既古蹟同空氣清新既郊區就越來越少;海港既海水比以前乾淨左,但係個海港又剩返幾多呢?

我地更加注重環保,膠袋既數目的確係減少左,但係同時我地製造左更多既浪費;馬路邊既廢氣少左,但媒體上、政圈內既風氣就變得越來越混濁。

15年黎,煙花一年比一年燦爛,民生卻一年比一年糜爛。
究竟呢D叫做發展定係倒退呢?

希望大家喜歡以下呢首歌,係Shine既燕尾蝶,特別希望大家聽歌之餘都可以引起一D反思吖。



沒有留言:

張貼留言